loading...
خون اشام
stifen بازدید : 10 شنبه 09 دی 1391 نظرات (1)

سلام عرض میکنم خدمت تمامی دوستانی که به این سایت سر میزنند.

من این سایت رو ساختم تا اینکه بتونم مطالبی زائد و خوب بزنم تا شما بتوننین خودتونو سرگرم و از انها استفاده نماایید.

خوب دوستانی که به این سایت سر میزنند ازشون خواهشمندم که اگر ثابت اینجا فعالیت داشته باشن ناظرینی رو انتخاب کنم تا سایت در امان باشه.خوب دوستان میتونید از گزینه ی ثبت نام اسم هاتون رو ثبت و عضو سایت ما شوید.باتشکرچشمکلبخند

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط deamen در تاریخ 1391/11/28 و 16:24 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز سایتتون عالی و پر هیجانه.واقعا خوشم اومد.امیدوارم که بتونین بهترش هم کنین.شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنونم.حضورتون رو پرنگ تر کنید.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.به شهروزادگاه خون آشاما خوش اومدین....اینو بدونین که در اینجا همیشه به روی همه ی خون آشاما و گرگینه ها بازه...ولی به انسانها توصیه میکنم این دورو برا پیداشون نشه!!! من تو این وب مطالب جالب راجع به خون آشاما میذارم....امیدوارم بهتون خوش بگذره و لحظات خونی (!)داشته باشین!!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 545